کشکول

از هر دری سخن گفتن

کشکول

از هر دری سخن گفتن

ماساژ

 

تاریخچه ماساژ


ماساژ قدیمی ترین شکل درمان جسم و روح است. یکی از نخستین مراجع مکتوب در رابطه با ماساژ را می توان در کتاب طبی سنتی چینی یافت که تاریخ آن به قبل از میلاد باز می گردد که در آن ماساژ ماهیچه ها و پوست از شایع ترین شیوه های درمان است. در سرتاسر جهان ماساژ برای افزایش تندرستی، رفع درد و رسیدن به آرامش استفاده می گردد که بطور گسترده ای میان مصریان باستان، یونانی ها و رومیان رواج داشته است.

  ادامه مطلب ...

درمان سرفه

اگر با سرد شدن هوا خیلی زود به سرفه افتاده‌اید و این سرفه‌ها اذیتتان می‌کند دو پیشنهاد ساده و طبیعی برایتان داریم.
نیازی نیست خیلی زود خودتان را به آنتی‌بیوتیک، شربت و داروهای شیمیایی بسپارید. از همان شروع سرفه این دو داروی طبیعی را تهیه و سرفه‌ها را تسکین دهید.

ادامه مطلب ...

خواص درمانی معجون عسل و سیاهدانه

خواص درمانی معجون عسل و سیاهدانه(دوسین )

properties of the mixture of honey and nigella sativa خواص درمانی معجون عسل و سیاهدانه(دوسین )

یک برابر سیاهدانه+ پنج برابر عسل = دوسین

  

 

پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و سلم فرمود: "ما من داء إلا فی الحبة السوداء منه شفاء إلا السام" یعنی هیچ  بیماری نیست مگر شفای آن در سیاه‌دانه است جز مرگ.

 

ادامه مطلب ...

معجــزه عسـل و لیـمو

عسل و لیمو از جمله موادی هستند که هر یک به دلیل خواص متعدد و ویژه خود مورد توجه بسیاری از متخصصان تغذیه قرار گرفته‌اند. هم عسل و هم لیمو دارای خواص ضد باکتری و آنتی اکسیدانی هستند، در نتیجه مصرف آنها موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. همچنین ترکیب عسل و لیمو می‌تواند به کاهش وزن و افزایش سلامت پوست و مو کمک کند. شاید بعد از آشنایی بیشتر با خواص این نوشیدنی جادویی، بیشتر اصرار مادربزرگ خود را برای مصرف نوشیدنی لیمو و عسل درک کنیم.

 

ادامه مطلب ...